نارسایی کلیه با بالا سطح کراتینین نمی خواهید را دیالیز باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با بالا سطح کراتینین نمی خواهید را دیالیز باید چه کار کنم

نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا اما نمی خواهم که به دیالیز من چه باید بکنم؟ هنگامی که آن را به درمان نارسایی کلیه، می آید مهم نیست چه نوع درمان را انتخاب کنید، اهداف باید از بین بردن تمام کسانی که علائم ناشی از این بیماری، در صورت امکان برای درمان این بیماری از ریشه آن باشد.

چه نوع از درمان می تواند درمان جایگزین دیالیز؟

شما می دانید، دیالیز درمان شایع ترین در درمان نارسایی کلیه است، می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد و تسکین علائم دیگر این بیماری است. اما آن نیز شناخته شده است که دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را و هزینه یک حساب زیادی از پول، بنابراین برخی از بیمار به آن را ندارد.

کسانی که درمان های جایگزین دیالیز باید قادر به رسیدن به اثر درمانی مشابه اما پاک کردن عوارض جانبی توسط آن را داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند آن علایم بیماری کلیوی را تسکین اما همچنین می تواند بخش هایی از عملکرد کلیه بازگرداند. چه چیزی بیشتر، آن است که طبیعی تر از دیالیز، می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های درمان.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع درمان یک حرکت خوب از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی بالا است. این متفاوت از داروهای سنتی است، می توان آن را مورد استفاده قرار خارجی و دستیابی به ضایعات به طور مستقیم. با کمک این درمان، بیمار است که در مراحل اولیه هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت کنید. بیمار که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، و یا شما می توانید با دکتر ما در واتساپ / وایبر چت به طور مستقیم، ما بهترین های ما به سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: